За яких умов вакцина AstraZeneca викликає рідкісні випадки тромбозу у жінок

Вакцина компанії AstraZeneca може викликати рідкісні випадки тромбозу у жінок. Нещодавно вчені зробили заяву, що причиною тому може бути прийом оральних контрацептивів.

Про це йдеться в сюжеті ТСН.
Так, випадки тромбозу після введення вакцини AstraZeneca були виявлені в Європі у ряду жінок віком до 60-ти років. Ускладнення у них виникли протягом двох тижнів після щеплення.

В Європейському союзі лікарських засобів (ЕМА) ініціювали розслідування і опублікували звіт.

“EMA знаходить можливий зв’язок з дуже рідкими випадками незвичайних тромбів з низьким вмістом тромбоцитів. Зараз більшість повідомлених випадків мали місце у жінок віком до 60 років протягом 2 тижнів після вакцинації”, – йдеться в заяві.

Імунолог Федір Лапій каже, що серед факторів ризику виникнення подібних тромбозів – прийом оральних контрацептивів.

Поки що науковці продовжують досліджувати цей взаємозв’язок, але факт тромбозу, як одного з основних ускладнень від коронавірусу, є доведеним.

Ускладнення, за словами ізраїльського лікаря Бориса Бриля, можуть бути і після вакцинації препаратом Pfizer. В основному – це біль у м’язах і головний біль.

“234 скарги на болі в м’язах, 203 скарги на головний біль. 144 скарги на слабкість і втома, 32 скарги на нудоту, 23 скарги на висипання, 7 осіб повідомили про падіння в непритомність, 6 скарг на тимчасовий параліч лицьового нерва”, – розповідає лікар про випадки ускладнень після вакцинації Pfizer в Ізраїлі.

При цьому, лікарі одноголосно твердять, що випадки побічних ефектів дуже рідкісні, а ризик захворіти на коронавірус та отримати ускладнення набагато вище.

https://www.rbc.ua/

Loading...
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *